ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. podatkowych i płac

Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy Urzędu Gminy Wymiarki

Data udostępnienia: 2022-01-13

Ogłoszono dnia: 2022-01-13

Termin składania dokumentów: 2022-01-24 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1.2022

Zlecający: Wójt Gminy Wymiarki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2019 poz. 1282 ze zm.);
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie minimum średnie  o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym;
6) doświadczenie zawodowe: co najmniej  2 letni staż pracy,   w tym  roczne doświadczenie  min.
   w pracy związanej z naliczaniem wynagrodzeń, ustalaniem podatków;
7) posiada wiedzę z zakresu administracji samorządowej, w tym w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- Ordynacji podatkowej,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy o podatku rolnym,
- ustawy o podatku od środków transportowych, 
- ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, - przepisy o ubezpieczeniach społecznych, PFRON
8) posiada umiejętność obsługi programów komputerowych, tym:
- aplikacji biurowych: edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego;
- programu komunikacyjnego do zarządzania pocztą elektroniczną ( np. Outlook Expres, Poczta  Usługi Windows Live),
- systemu informatycznego ePUAP,
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe:
mile widziany, co najmniej roczny  staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,umiejętności planowania  i organizowania własnej pracy,umiejętność rozwiązywania problemów,umiejętność redagowania  pism urzędowychumiejętność pracy w zespole,komunikatywność, posiadanie umiejętność obsługi urządzeń biurowych (telefon, kserokopiarka, skaner itp.),mile  widziana znajomość programu „Płatnik”.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie księgowości podatkowej w zakresie uchwalonych podatków i opłat lokalnych tj.: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych oraz innych podatków i opłat będących we właściwości Gminy, w tym opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
2) prowadzenie egzekucji należnych podatków i opłat lokalnych, w tym opłaty zagospodarowanie odpadami komunalnymi;
3) wydawanie zaświadczeń o stanie zaległości podatkowych;
4) organizowanie i nadzór inkasa należności podatkowych pobieranych przez inkasentów, w tym sołtysów. Rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów. Naliczanie inkasentom prowizji za pobór należnych podatków i opłat;
5) prowadzenie rachunkowości podatkowej oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie;
6) prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych i upomnień;
7) bieżące księgowanie wszystkich obrotów w kontokwitariuszach, na kartach kontowych oraz
 w dziennikach obrotów. Prowadzenie ewidencji kart kontowych;
8) wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja i ewidencjonowanie;
9) kontrola stałej likwidacji zaległości podatkowych (w tym opłat za gospodarowanie odpadami   komunalnymi) oraz niedopuszczenie do ich przedawnienia;
10) przyjmowanie wniosków od podatników podatku rolnego o zwrot podatku akcyzowego zawartego
w cenie oleju napędowego, wykorzystywanego do produkcji rolnej;
11)  rozliczenie wpływów wg poszczególnych należności;
12) uzgadniania obrotów w urządzeniach księgowych z głównym księgowym;
13)  wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo urzędu w zakresie zajmowanego      Stanowiska;
14)  obsługa płacowa urzędu, w tym archiwizacja dokumentacji; sporządzanie  list płac;
15)  przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych pracowników;
16)  obliczanie i przekazywanie za każdy miesiąc kalendarzowy składek na ubezpieczenie społeczne,     składek na ubezpieczenie zdrowotne, składek na fundusz pracy, zgłaszanie do ZUS nowych     pracowników i wyrejestrowywanie pracowników, z którymi umowa została rozwiązana;
17) sporządzanie stosownej dokumentacji do ZUS dot. zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa,      zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych;
18) terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej;
19) obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników;
 20) terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego;
21) sporządzanie i terminowe przekazywanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT;
22) sporządzenie kart wynagrodzeń;
23) wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia;
24) sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS;
25) sporządzanie wymaganych przez Skarbnika  wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

3. Warunki pracy na danym stanowisku:
a)  miejsce pracy:    Urząd Gminy  w Wymiarkach, 68-131 ul. Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
b)  wymiar czasu pracy  - pełen wymiar czasu pracy,c) forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (pierwsza umowa na stanowisku urzędniczym będzie zawarta  na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy).d) wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia  25 październik  2021 r.
w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników  Urzędu Gminy Wymiarki.
e) rodzaj pracy - praca biurowa, przy komputerze  powyżej 4 godzin dziennie.
Przewidywany termin zatrudnienia:     15  luty 2022 r.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gmin y w Wymiarkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

6. Wymagane dokumenty:1) oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2)  list motywacyjny , CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej informacje, o których mowa
   w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) tj. imię   (imiona)  i nazwisko, data urodzenia, dane służące do  kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji),  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
List motywacyjny ,CV oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych  muszą  być opatrzone  własnoręcznym podpisem.
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz że  kandydat nie był  skazany  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe  (zapytanie o niekaralności wymagane po ewentualnym zatrudnieniu),
5) kopie świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
 ( poświadczone  przez kandydata  za zgodność z oryginałem ) lub oświadczenie  kandydata  w przypadku trwającego  stosunku pracy;
6) kopię dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia potwierdzającego wykształcenie ( poświadczone za        zgodność z oryginałem)  potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe;
7) oświadczenie kandydata  o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego  stanowiska;8) oświadczenie kandydata, że w przypadku  wyboru jego oferty zobowiązuje  się  nie pozostawać
 w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu;
9) kopie dokumentów potwierdzających posiadane ewentualne kwalifikacje i umiejętności,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa
w art. 9 ust. 1 RODO.Wymagane oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz  list motywacyjny muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Brak wymaganego podpisu kandydata dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.
Dokumenty przedstawione w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Kandydatom niespełniającym wymagań formalnych, zostaną zwrócone dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem urzędu pocztowego. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-24 14:00:00

VII. Informacje dodatkowe:

7. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  lub przesłać w terminie do dnia  24 stycznia  2022 r. do godz. 14:00 ( decyduje data wpływu do Urzędu , nie data nadania ) osobiście w sekretariacie  Urzędu Gminy Wymiarki ul. Księcia Witolda 5 , pokój nr 3 lub przesłać pocztą na adres;Urząd Gminy Wymiarki,ul. Księcia Witolda 5,68- 131 Wymiarki w zaklejonej kopercie  z dopiskiem "Nabór na wolne  stanowisko urzędnicze Konkurs na stanowisko urzędnicze - referent ds. podatków i płac”  w Urzędzie Gminy Wymiarki.
w terminie do  24  stycznia 2022 roku, do godz. 14.00.Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający  wymagania formalne będą powiadomieni  telefonicznie  o terminie i miejscu  rozpoczęcia II etapu.Dodatkowe  informacje  można uzyskać pod nr tel. 68/ 360 40 -45 wew. 23 lub wew. 17.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wymiarki.pl oraz na tablicy ogłoszeń  Urzędu Gminy  Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5 ( I  piętro)

Załączniki

  • ogłoszenie (PDF, 1.7 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2022-01-13 | Data wytworzenia informacji: 2022-01-13 | Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referent ds. podatków i płac
     

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wymiarki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
K.Kumek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-13 13:27:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Izabela Kowalów
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-13 13:29:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Izabela Kowalów
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-26 11:04:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
435 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony