ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. administracyjno - gospodarczy

Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjny Urzędu Gminy Wymiarki

Data udostępnienia: 2023-05-11

Ogłoszono dnia: 2023-05-11

Termin składania dokumentów: 2023-05-23 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2023

Zlecający: Urząd Gminy Wymiarki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. 1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe -preferowane z zakresu bezpieczeństwa ,obrony cywilne i zarzadzania kryzysowego
3) pełna zdolność do czynności prawnych i  korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia;                                                                                                                                                                               6) preferowane doświadczenie zawodowe – posiada , co najmniej 3 letni staż pracy  w jednostkach samorządu terytorialnego, służbach mundurowych,
7) znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach  samorządowych, ustawy o zarzadzaniu kryzysowym ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawy o  stanie wyjątkowym, ustawy Prawo oświatowe, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych i przepisach wykonawczych, ustawy Kodeks postepowania administracyjnego.
8) posiada umiejętność obsługi programów komputerowych, tym:
- aplikacji biurowych: edytora tekstów ,
- programu komunikacyjnego do zarządzania pocztą elektroniczną ( np. Outlook Expres, Poczta
  Usługi Windows Live),
- systemu informatycznego ePUAP.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętności planowania  i organizowania własnej pracy,
  2. umiejętność rozwiązywania problemów,
  3. umiejętność redagowania  pism urzędowych
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność za  wykonywana pracę
  6. biegła  znajomość obsługi komputera,
  7.  posiadanie umiejętność obsługi urządzeń biurowych (telefon, kserokopiarka, skaner itp.).
  8. umiejętność obsługi  interesanta,
  9. prawo jazdy  kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. prowadzenie spraw związanych z nakładaniem obowiązku świadczeń  osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
  2. sporządzanie planu akcji kurierskiej w zakresie rejonów i tras bezpośredniego doręczenia kart  powołania adresata,
  3. prowadzenie rejestracji obywateli polskich na potrzeby założenia ewidencji wojskowej  oraz prowadzenia w tym wykonywanie czynności w ramach kwalifikacji wojskowych, tj.:
- sporządzanie wykazu osób do kwalifikacji wojskowej,
- sprawdzanie tożsamości osób podlegających stawieniu się do kwalifikacji wojskowej
       4) prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego tj.:
- sporządzanie gminnego planu zarządzania kryzysowego i jego systematyczna aktualizacja,
- koordynowanie realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego w tym opracowanie
i prowadzenie stosownej dokumentacji,
5)prowadzenie magazynu OC,
6) prowadzenie spraw i zadań związanych z udzielaniem pierwszej pomocy i wykonywaniem czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami
o ochronie przeciwpożarowej, kodeksu pracy i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie,
7) sporządzanie bieżących analiz, sprawozdań ,informacji i programów  w zakresie  prowadzonych spraw,
8) współpraca przy przekazywaniu obowiązujących powiadomień organom wojskowym  o zmianie miejsca  zamieszkania mężczyzn i kobiet podlegających obowiązkowi wojskowemu, 
9) branie udziału w szkoleniach ,ćwiczeniach i treningach z zakresu obrony cywilnej ,organizowanych przez  organ nadrzędny,
10) współpraca z innymi organami administracji rządowej, samorządowej organami kontroli , organizacjami społecznymi w zakresie obrony cywilnej,
11) współuczestniczenie w przygotowaniu projektu  budżetu w zakresie oświaty, w tym dotacji dla szkół samorządowych ,przygotowanie  opracowań statystycznych, w tym  z zakresu Systemu Informacji Oświatowej,
12) prowadzenie spraw związanych  z budową, przebudową, remontami bieżącymi utrzymaniem dróg  gminnych oraz znajdujących się w ich ciągu  przepustów  i innych obiektów  drogowych,
13) przeprowadzanie kontroli realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie  pozbywania się  nieczystości ciekłych  oraz pozbywania się zebranych na terenie nieruchomości  odpadów komunalnych,
14) prowadzenie spraw zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz  zarządzeń Kierownika Urzędu w tym zakresie.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

     - stanowisko przeznaczone jest dla pracownika  administracji biurowej,
     - obsługa  komputera oraz urządzeń biurowych,
     - kontakt z klientami zewnętrznymi,
     - praca jednozmianowa  w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa praca w terenie.
    - forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (pierwsza umowa na stanowisku urzędniczym będzie zawarta  na czas określony)
- wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia  25 październik  2021 r. w sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1960ze zm. ) oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Wymiarki z dnia 12.grudnia w sprawie  wprowadzenia Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy w Wymiarkach.
     -  rodzaj pracy - praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    - miejsce pracy: Urząd Gminy w Wymiarkach, 68-131 ul. Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5.
    - planowane zatrudnienie po 1 czerwca 2023 r.

V. Wymagane dokumenty:

1) list  motywacyjny,
2) oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  CV z informacjami o wykształceniu i opisem  dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej
 i zajmowanych  stanowiskach ( własnoręcznie podpisane) oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych  muszą  być opatrzone własnoręcznym podpisem.
4) kserokopia  dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie ( kser dowodu osobistego)
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz że  kandydat nie był  skazany  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe  (zapytanie o niekaralności wymagane po ewentualnym zatrudnieniu),
7) kopie świadectw pracy dokumentujących  dotychczasowy  staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia.
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza   skorzystać
 z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
9) kopię dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia potwierdzającego wykształcenie  potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe;
10)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie kandydata  o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego  stanowiska;
12) oświadczenie kandydata, że w przypadku  wyboru jego oferty zobowiązuje  się  nie pozostawać
 w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu;
13) kopie dokumentów potwierdzających posiadane ewentualne kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie dotyczące   zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści  „ Wyrażam zgodę  na  przetwarzanie moich danych  osobowych przez administratora danych tj. Urząd Gminy Wymiarki dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru na stanowisko Referenta w Referacie Administracyjno – Gospodarczym Urzędu Gminy Wymiarki. Dane  osobowe podaję dobrowolnie
i oświadczam, że są zgodne z prawdą”
Wymagane oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Brak wymaganego podpisu kandydata dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.
Dokumenty przedstawione w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Kandydatom niespełniającym wymagań formalnych, zostaną zwrócone dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem urzędu pocztowego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-23 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej  kopercie  osobiście w sekretariacie  Urzędu (I piętro pokój nr 3) lub przesłać pocztą na  adres Urzędu Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5,
68-131 Wymiarki. Termin składania  dokumentów aplikacyjnych   23  maja 2023 r., do godz. 14:00
 ( decyduje data wpływu do Urzędu , nie data nadania ) 
z dopiskiem
„ Oferta pracy na stanowisko  Referenta w Referacie Administracyjno – Gospodarczym Urzędu Gminy Wymiarki”  do dnia  23 maja 2023 r. , do godziny  14:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający  wymagania formalne będą powiadomieni  telefonicznie  o terminie
 i miejscu  rozpoczęcia II etapu.
8. Informacje  dodatkowe:
1.Niniejsze ogłoszenie opublikowane  zostanie w BIP  Urzędu Gminy  Wymiarki  oraz  umieszczone na tablicy  ogłoszeń Urzędu Gminy  Wymiarki.
2.Przed zawarciem umowy o pracę  kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada  pracodawcy: zaświadczenie  lekarza medycyny  pracy potwierdzające  fakt  przeciwskazań  do wykonywania pracy na stanowisku( skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana  do zatrudnienia  będzie zobowiązana  do przedstawienia oryginału  „zapytanie o udzielenie informacji o  osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona  w  Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Urzędu Gminy  Wymiarki.
 
Wymiarki, dnia 11.05.2023 r. .   
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej  kopercie  osobiście w sekretariacie  Urzędu (I piętro pokój nr 3) lub przesłać pocztą na  adres Urzędu Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5,
68-131 Wymiarki. Termin składania  dokumentów aplikacyjnych   23  maja 2023 r., do godz. 14:00
 ( decyduje data wpływu do Urzędu , nie data nadania ) 
z dopiskiem
„ Oferta pracy na stanowisko  Referenta w Referacie Administracyjno – Gospodarczym Urzędu Gminy Wymiarki”  do dnia  23 maja 2023 r. , do godziny  14:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający  wymagania formalne będą powiadomieni  telefonicznie  o terminie
 i miejscu  rozpoczęcia II etapu.
8. Informacje  dodatkowe:
1.Niniejsze ogłoszenie opublikowane  zostanie w BIP  Urzędu Gminy  Wymiarki  oraz  umieszczone na tablicy  ogłoszeń Urzędu Gminy  Wymiarki.
2.Przed zawarciem umowy o pracę  kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada  pracodawcy: zaświadczenie  lekarza medycyny  pracy potwierdzające  fakt  przeciwskazań  do wykonywania pracy na stanowisku( skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana  do zatrudnienia  będzie zobowiązana  do przedstawienia oryginału  „zapytanie o udzielenie informacji o  osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona  w  Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Urzędu Gminy  Wymiarki.
 
Wymiarki, dnia 11.05.2023 r. .   

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wymiarkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wymiarki z siedzibą w Wymiarkach (68-131) przy ulicy Księcia Witolda 5. Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@wymiarki.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@wymiarki.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Załączniki

  • OGŁOSZENIE (PDF, 1.7 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2023-05-12 | Data wytworzenia informacji: 2023-05-11 | WÓJT GMINY WYMIARKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: REFERENT  W REFERACIE ADMINISTRACYJNO – GOSPODARCZYM    

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wymiarki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
K.Kumek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-12 09:11:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Izabela Kowalów
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-12 09:13:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Izabela Kowalów
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-19 13:22:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
684 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony