ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. administracyjno - gospodarczy

Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjny Urzędu Gminy Wymiarki

Data udostępnienia: 2024-05-14

Ogłoszono dnia: 2024-05-14

Termin składania dokumentów: 2024-05-24 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Zlecający: Urząd Gminy Wymiarki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. 1) obywatelstwo polskie,  lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie  umów  międzynarodowych lub przepisów  prawa  wspólnotowego  przysługuje prawo do  podjęcia zatrudnienia w Rzeczypospolitej Polskiej.
2) wykształcenie wyższe lub średni,
3) co najmniej roczny staż pracy w administracji,
4) posiadanie pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz i  korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia;  
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie na podobnym stanowisku,
2)  bardzo dobra znajomość  obsługi komputera  w środowisku  MS Office, poczty elektronicznej , system informatyczny ePUAP oraz program kadrowy,
3) znajomość  obsługi urządzeń teleinformatycznych  i biurowych,
4)  znajomość przepisów;
-  ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy kodeks postepowania administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych.
5) systematyczność, dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność i terminowość,
6) predyspozycje osobowościowe - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność,
systematyczność,
7) umiejętność obsługi interesanta,
8) umiejętność redagowania pism urzędowych.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

prowadzenie  sekretariatu Urzędu, a w szczególności;
prowadzenie ewidencji  rejestru  przesyłek wpływających,przyjmowanie, wysyłanie, rejestracja i rozdzielanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej  oraz korespondencji mailowej Urzędu,
obsługa elektroniczna skrzynki  podawczej  urzędu i systemu ePUAP.
obsługa techniczna sekretariatu - odbieranie połączeń telefonicznych i kierowanie ich na właściwe stanowiska,
prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych pracowników Urzędu,
kierowników jednostek organizacyjnych  w tym wystawianie delegacji,
prowadzenie ewidencji czasu pracy,bieżące rejestrowanie korespondencji wpływających do Urzędu i dalsze ich przekazywanie,organizowanie przyjęć interesantów,
obsługa  petentów,udzielanie informacjo o sposobie i miejscu załatwiania  spraw w Urzędzie,wprowadzanie danych do systemu kadr,
prowadzenie ewidencji  wyjść służbowych i prywatnych,
prowadzenie  ewidencji  godzin nadliczbowych pracowników,zabezpieczenie należytego funkcjonowania sekretariatu Urzędu,
wykonywanie kserokopii dokumentów, zakładanie teczek,
opisywanie i podpisywanie pod względem merytorycznym faktury, rachunki w zakresie prowadzonych spraw,
archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw ( przygotowanie do przekazania do archiwum),
opracowywanie  danych do budżetu Gminy ( dot. zakresu prowadzonych zadań),
prowadzenie rejestru umów, umów zleceń oraz zwartych porozumień,
nadzór  nad pieczątkami urzędowymi oraz prowadzenie ich rejestru,
Prowadzenie ewidencji  urlop
Nadzór nad przechowywaniem kluczy wejść do Urzędu oraz poszczególnych biur Urzędu,  
prowadzenie spraw związanych ze świadczeniem pracy ( m.in. udzielanie urlopów, nieobecność, spóźnienia, wyjścia),
zaopatrzenie pracowników  gospodarczych w środki bhp oraz odzież ochronna.
Zamieszczanie wszelkich informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz stronie internetowej Urzędu.
Sporządzanie sprawozdań.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-24 14:00:00

Załączniki