Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Wymiarki
Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2016-07-29
Ogłoszono dnia: 2016-07-29 przez Administrator
Termin składania dokumentów: 2016-08-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2016
Zlecający: Urząd Gminy Wymiarki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe: zarządzanie, administracja, prawo;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
- umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
- predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
- znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych;
- prawo jazdy kat. B;
- dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach;
- wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
- analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania urzędu,
- nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
- planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
- nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
- organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
- organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy;
- prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
- koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji
i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta; - nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;
- prowadzenie centralnego rejestru umów;
- wykonywanie zadań Pełnomocnika Wójta ds. ochrony informacji niejawnych określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182 poz. 1228);
- współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy;
- stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
- sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu - stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu;
- koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
- wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Stanowisko: administracyjne, kierownicze.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki
- Praca jednozmianowa.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
- Praca z petentem.
V. Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
- Kopie świadectw pracy.
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-17 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do:
17 sierpnia 2016 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na adres: Urząd Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy.”
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Wymiarki. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl